glasögonorm 17:27

Häromveckan när jag var på stan med min far hörde vi två killar sjunga/skrika låten botten anna av basshunter, för att sedan mitt i en mening byta låt till die muer av ebba grön. Jag kom och tänka på det nu bara, och jag tyckte det var lite kul. Lite oväntat i mina öron med de två låtarna på rad :) På tal om ingegnting. Mer tal om ingenting är att min syn inte är utmärkt vilket jag känner ganska tydligt just nu, dessutom är jag trött, då är det svårt. Tur för mig är att pappa börjar bli gammal och därför har samlat på sig ett antal läsglasögon under åren, de får duga så länge efter som mina "riktiga" är lite väl repiga i glaset för min smak. Får nog orka pallra mig iväg till optikern snart, vilket jag som vanligt när jag ska göra saker vart på väg att göra i några veckor nu. Måste även göra det för att kunna börja övningsköra. Och tro det eller ej, till mångas förvåning eller medförståelse, så tycker jag det är rätt roligt att testa nya glasögon! Undrar om jag hade sluppit detta om jag använt glasögonen jag fick i tvåan, femman och nian bättre? Ja, jag var rätt kass. Eller i tvåan var jag nog helt okej på att komma ihåg dem, men i femman trivdes jag inte alls och i nian kändes det som att jag såg världen genom två fönster.

Ännu en gång ska jag skriva om Rwanda, det roligaste är att sen jag sa det sist har jag inte skrivit många rader alls, som sagt - det går trögt som bara den. Värre än sirap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0