Life is what the future brings

Hej!
Rätt segt lov, men så underbart att slippa ta sig upp ur sängen på morgonen och ta sig till skolan! Dagen började med att möta Irma och Haris för att gå och lära oss att simma, gick väl lagom okej i alla fall tror jag. Sedan räknade jag som vanligt fel på tiden och missade min och malins bestämda tid att ses på inne i stan, men jag tog mig dit och kom inte så jättesent ändå! Köppte hemlighet/er till helgens födelsedagsbarn Irma och kollade även på lite saker själva, gick som det brukar. Efter det tog jag mig hemåt, ringde pappa och mötte honom för att handla på Ica som nu blivit Ica Maxi. Jag har aldrig någonsin sett så mycket folk där tror jag, sjukt långa köer och jag ville som vanligt bara gå under jorden ett tag, men vi tog oss igenom det. Väl hemma var tanken att jag skulle plugga, jag är så kass på det, försökte lite, flyttade om lite i mitt rum, och ja, nu sitter jag här. Ska snart sova, i morgon åker jag med pappa till Farmor är tanken för att sedan ha träning på kvällen.

Gårdagen spenderade jag med Natta och Irma, nu har Natta åkt till turkiet, undrar om de hann packa? Runt 10 igår kväll hade hon fortfarande inte börjat men, hade inte tackat nej till att följa med nej!

Den här låtens refräng bara älskar jag. Det är en riktig måbra låt när man springer runt med mp3n i öronen, wonderful!

Mycket vettigt har jag inte att skriva, klämde ur mig ett inlägg så att Irma ska ha något att läsa efter som hon inte har nåt annat för sig :) Bra känns det mesta just nu iaf!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu blev jag glad! ::D

2008-10-30 @ 15:23:03
URL: http://irmp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0