7 Oktober, 2008

Sitter i skolan, har tänkt stanna idag och inte åka hem under håltimmen, så nu sitter jag med en självskattningslapp till utvecklingssamtalet. Nästan helt meningslöst känns det, alla frågor är i princip samma, bara formulerade olika. Fick även reda på att frånvaron för min del var långt högre än jag trode så nu blir det till att skärpa sig! Inte för att det går dåligt i skolan, får ju in saker i tid och lyckas få hyfsade betyg, orkar bara inte vara i skolan. Men men, vill ju inte riskera pengarna, det vore bara korkat.

Nu går tiden sådär läskigt snabbt igen! Men det känns rätt skönt. Jag vill ha december tror jag, fast med snö för omväxlings skull! Det är en mysig månad, det är väntan på jul och lov och allt sånt. Det är ljus överallt i mörkret och det finns en stämning.. Men höst är ju faktiskt inte helt fel det heller, ni vet halsduk och sånna sköna saker men ändå slippa den tjockaste vinterjackan!

Om en vecka fyller tydligen både pappa och bror år, kass jag är som glömde bort det. Vet ju datumen men trode inte att det var så sent än? Får ta mig ut och hitta presnter till dem någon dag, ska bara komma på vad först för jag vägrar irra runt och leta, för att sedan bara köpa något halvtråkigt bara för att.

Kommentarer
Postat av: malin

var den ennu högre eller va :S

2008-10-07 @ 16:32:59
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0