5 Oktober, 2008

Någon ny skinnjacka blev det inte, däremot en väldigt, väldigt lång och trevlig tur genom staden. Hemma halvsomnade jag direkt efter maten, från den stunden fram till att jag vaknade vid lunchtid idag var en skum tid. Jag sov, samtidigt som jag var vaken, jag drömde i vaket tillstånd och jag gick i sömnen fast jag var vaken. Ja ni ser, det var skumt. Är trött och febrig och håller precis på att avsluta svenskan som ska in om några timmar, som vanligt sitter jag med den de sista timmarna. Duktigt. Kommande vecka blir hård tror jag, en muntlig engelskauppgift som ska göras, en skriftlig, matte stegtest och utvecklingssamtal. Inte för att det är väldigt jobbigt men.. Skola i morgon, och jag älskar att jag bara har en och en halv lektion på måndagar!

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0