30 Oktober, 2008

Sitter i köket hos Farmor nu, har nyss fått i mig lite frukost, vilket jag inte orkade fixa hemma. Kallt som bara den är det ute idag och jag tror inte jag vill gå ut en sekund till idag. Pappa har tydligen blivit mediaintressant också så de ringer från tidningar hela tiden, lite kul. På grund av projektet han startar på måndag i skolan med datorer och grejer till barnen. Ehm ja, nåt sånt, lite luddigt av mig kanske men är lite för trött för att orka vara vettig.

Nu startar pappa bildspelet för Farmor och Åke, och sedan ska han lära dem skype så att de kan prata och se varandra och även prata med farbror som befinner sig i Frankrike utan telefonkostnader. För övrigt är mina föräldrar helt sålda på att allt vad mac heter nu förtiden. Suck. Egentligen borde det vara tvärtom?

Klä er varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0