3 Oktober, 2008

Bra och smidig som jag är lyckades jag försova mig i morse, två gånger! Dessutom har jag glömt sladden till min dator i skolan. Fick även reda på att min frånvaro i skolan är skyhög! Okej, inte riktigt så jätteilla, men det är långt ifrån bra i alla fall. Som vanligt hade det alltid kunnat vara värre, men den principen kan man ju inte leva efter jämt och ständigt, bara ibland haha. I morgon ska jag och far ta oss ut i vår stad i jakt på en ny skinnjacka till mig. Bestämde mig i förrgår för att jag är trött på skinnjacka över huvud taget, men jag kan inte vart frisk, skulle nog kunna ha skinnjacka året runt (vilket jag nästan haft senaste året) om vädret tillät. Helt enkelt älskar det. Däremot är jag riktigt trött på den jag har nu, nästintill hatar den. Så jag hoppas att turen är med både produkt och plånbok i morgon! Ska fortsätta på svenska recensionen, av föreläsningen vi var på förra veckan, som jag börjat så duktigt och bra på!

Sjuk som vanligt, fast idag och igår är det på riktigt och inte bara jobbig huvudvärk eller något sånt mesigt. Så det blir till att vara hemma ikväll om jag inte får ett mer lockande alternativ som jag känner mig manad till! Men visst är det underbart med helg igen?!

Bytheway, glömde gratta Mona här i onsdags, så grattis snygging!
Ännu en myndig :)


Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0