23 Oktober, 2008

Gårdagen spenderades i skolan med lektioner hela tiden kändes det som, efter det var det träning och den gick hur bra som helst! Det är sådana dagar man bara älskar det, hur snälla barn som helst och helt otroligt duktiga dessutom, jag fick en mindre shock. Sen öste tröttheten över, men jag tog mig hem, åt, gjorde färdigt min samhällsrapport, skickade in den och la mig och sov.

I morse var jag fortfarande trött, och kollade mailen i nästintill obefintligt hopp om att första svenskalektionen skulle vara inställd, skrämmande nog så var den det! En halvtimmes extra vila/sömn i min varma säng fick jag, och det gjorde underverk. Skola - mattelektion och jag fick reda på att jag missade matten med en helvetes poäng för att få godkänt, matte är inte min grej, trots det så måste jag ju klara kursen, usch. Jag skulle kunna sitta och säga att jag önskar att jag läste kursen förra året, men jag är inte helt säker på att jag gör det, jag tror inte det hade vart någon skillnad, jag var ju knappast smartare förra året så. Dessutom är det helt meningslöst att ångra så... Nu är det håltimme, eller inviduell studietid som det heter på den här skolan, snart fotolektion och sen ska jag gå och simma med Natta igen. Sköönt.

Är helt slut och har insett att lovet inte kommer bli sepciellt uppvilande, bortsett från att man kan sova som man vill, och det känns inte som att vi kommer få vila mycket förän efter studenten, så ja. Kul år. Oj va kul!
Mindre kul inlägg, take it or leave it.


Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0