22:02 I am a passanger

Okej, det blev tydligen inte ett hela natten plugg, än så länge. Har lyckats snickra ihop ett brev på engelska på inte alltför lång tid, dock är det förmodligen lite för kort men det får duga. I morgon är det mattestegtest, och det känns väl helt okej, fast om jag känner mig själv rätt så brukar mina moments med hjärnsläpp ske på just matte prov och test. Jag får helt enkelt hoppas på det bästa. Lite till lär jag plugga innan det är dax för sömn. Hade gärna lagt mig redan nu, men så länge John Blund kommer och hälsar på innan halv 1 är jag nöjd idag tror jag.

I morgon är det Torsdag, jag gillar torsdagar tror jag. Måndagen som dock är väldigt kort i skolan men med träning på kvällen, Tisdagen som känns som en helvtesdag, Onsdagen som är skola hela dagen och seda träning direkt på det är över! På torsdagen händer inte så mycket, Det är skola, med kanske inte världens roligaste ämnen men det känns ändå inte så tungt. Efter skolan får jag gå hem och bara vara hemma, och är hemma innan 4 vilket känns ganska lagom. Fredagarna är inte så dåliga de heller, men det är på torsdagar man kan göra de sista knopen med skolarbetet så att man är fri på fredagen. Är man inte klar tills dess blir Fredag bara en dag full med stress och ångest. Alltså gillar jag Torsdagar (och fredagar om jag är duktig på torsdagen)

Haha ja, världens tråkigaste inlägg? Nu har jag i allafall delat med mig om hur jag ser på dagarna. Helgerna är självklart störst bäst och vackrast dock.

Nu ska jag gå och dricka te med mina fortfarande jobbnarkomaner till föräldrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0