21 Oktober, 2008

Jag är trött som bara den, men helt inne i min rapport för det har mot all förmodan (inte sant) blivit intressant. Det betyder dock inte att det går fortare nu för det. Det tar onödigt lång tid, och jag brukar inte vara så här jävla petig! Det roligaste är att jag förmodligen sitter och pillar med allt i onödan, det kommer förmodligen ändå inte höja betyget men... Bra träning inför nästa rapport som väger tyngst, om man nu ska orka vara positiv. Vilket jag för stunden inte orkar, för jag vill bara soooova. Försov mig i morse, ja igen, så jag sjukanmälde mig eftersom det bara var en onödig lektion till jag skulle ha. Gick istället upp och satte mig och pluggade, och tog mig sedan till simhallen och körde på rätt duktigt, och det var riktigt skönt måste jag säga! Alldeles lagom med folk också, great! Sedan mötte jag malin på stan och vi gick runt en del i panik, en tröja som jag köppte i all desperation fick jag med mig hem, och ett nagellack. Sedan åkte vännen min på träning och jag mötte upp min griniga men snälla mamma och åkte hem. Mera plugg och nu,.. Ja, nu gav jag upp så jag ska strax avsluta samtalet med min älskade och saknade vän irma och sen ta mig till min efterlängtade säng!

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0