2 Oktober, 2008

Seg dag, inte vart frisk någonstans, känns som jag jämt, mer eller mindre är sjuk nu förtiden. Var i skolan och var duktig i alla fall. Tog en kortare sväng på stan efter med, men när jag fick syn på mina rödkantade rinniga ögon i en spegel bar det fort av hemåt. En halsduk lyckades jag handla innan dess dock. Senare kom plötsligt bror in genom dörren, trevligt trevligt. Vi tog en sväng i bilen och köppte pizza och hårfärg. Dock vill ingen hjälpa mig med hårfärgningen idag så får fixa det i helgen. Känner nu hur otroligt trött jag blev. Kanske borde lägga mig riktigt tidigt idag, senaste dagarna/veckorna har inte vart speciellt fyllda av vettiga sovtider. Brors kompis kom och hämtade honom nyss, så nu är jag ensam med mina arbetsnarkomaner till föräldrar igen. Det är rätt tråkigt. Asociala, stressade och fyllda med jobb upp över öronen har de blivit, ingen tid för något annat verkar de ha. Tackar gud (eller förmodligen någon annan) för att jag inte är liten och behöver mina föräldrar dygnet runt nu för tiden, det hade vart pest. (Jobbet skullde förmodligen inte ta all deras tid i så fall men..) Däremot hade det ibland vart skönt att få ha tillbaka mina normala föräldrar, trots att jag nu är 18 och ska föreställa vuxen.

Mina bilder till uppgiften Gestalta människan blev helt okej, mer än så kanske :)
Temat är motsatser, gemensamma nämnaren är attityden och (den icke existerande) färgen.
Min kära halvblinda far och Irma på bilderna.



Nu ska jag duscha, om jag inte först ger mig på utmaningen att färga håret helt själv!
-Tvek på det.
/Katri

Kommentarer
Postat av: malinn

var är du? borde du inte vara hemma nu :D? minns inte om jag sa tack för linnet föresten, så tack haha! hoppas ditt ph var lika UNDERBART som mitt var igår! <3

2008-10-03 @ 14:28:15
URL: http://malinnyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har jag tittat bättre!

Grymt Katri!

2008-10-04 @ 01:05:11
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0