11 Oktober, 2008

Fick nog och slängde i lite mer hårfärg i håret, by my self. Puckat kanske, men jag känner att jag inte bryr mig så mycket, det går ju alltid att göra om, typ. Jag är lite trött och behöver förändring, nu blev det ju förmodligen inte så mycket av den varan eftersom det är samma färg som innan, men det känns bra i alla fall. Får se om det har blivit rosa eller något när jag kommer ut ur duschen, eller om håret trillat av. Gårdagskvällen spenderades hos Johanna med Malin och Irma och Emilie lite grann. Ikväll blir det väl samma fast hos Irma och plus Natta! Fotbollsnördarna till vänner jag har vill se Sverigematchen ikväll, jag kunde nog inte bry mig mindre om det faktiskt, men det är trevligt att träffa my friends i alla fall. Senare får vi se vad resten av kvällen bjuder på... Nu är träden så där fina som de är i början av hösten, och jag lovade mig själv någon gång detta året, eller förra att jag skulle komma ut med kameran innan de fina färgerna ramlar av, men jag har inte kommit så långt än. Kanske idag? För nu är det snart försent. Om inte, så kommer det alltid fler år,

Kent. Det är ett band jag ständigt glömmer bort, men varje gång jag väl lyssnar så blir jag lika chokerad och fast som förr. Men så tröttnar man och glömmer bort, bara för att sedan bli lika chokad som sist. Och så håller det på.. 747 just nu.

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0