00:27

Irma lockade med bättre planer än att sitta hemma. Cyklade till henne, väntade på att hon i vanlig ordning letade efter kläder varvat med ungefär tio historier hon försökteberätta samtidigt. Tillslut la hon sig på golvet och talade om att hon var lat. Jaha? Äh, du är väl bra ändå! Vi tog tillslut cyklarna och rullade upp till Johanna, där vi åt lite av varje, pratade skit, var allmänt dumma och skrattade så vi grät till björn gustafsson och amercas funiest homevideos. Trevlig och alldeles lagom slapp kväll måste jag säga. Jag gillar det.

Men självklart finns det nackdelar, och med dagens tur är det mer än självklart. När vi rullade ner med cyklarna från Johanna igen började guds tårar från himlen rinna över oss, tio meter senare och på väg ner för nästa backe var jag både dyngsur och halv blind med vatten och kisande ögon. Lagom tills jag kom hem till mig och skulle ställa in cykeln slutade det så klart att regna, underbart.

Jag är blöt, hes och och trött, men det är värt det :)

/Katri

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha näää typiskt assåå

2008-10-04 @ 01:00:57
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0