00.19

Blogglat enligt Irma, det stämmer nog.
Det är lov, Fredagen spenderades hemma om jag minns rätt? Lördagen hos Natalie med tjejerna, pictunary och vin, det var trevligt, och intressant. Lyckades lura både Irma och Lydia att äta chilli, de gick helt blint på att det var små minipapirkor, inte alla bollar hemma den kvällen kanske haha. Söndagen - återigen hemma, hjälpte mamma och pappa att möblera om lite, skåp skulle flyttas osv, och det tar i princip en hel dag med all skit som de har samlat på sig! Dock var det mest mamma jag hjälpte eftersom pappa var på fotboll, slappis. Kim var också här en stund, han var mer slut än mig, men trevligt ändå. Måndagen, vilket är idag inledde jag med oerhört lång sömn, ett samtal som sa att det har blivit översvämning på kärrabadet så att träningarna denna vecka är inställda och sedan senare efter många timmars segande tog jag mig till Lollo där Fia var. Var där en stund, senare tog vi oss till Johanna där Irma, Nowna och Zoé befann sig. Även Syskonen Amanda och Emilie. Vi var alltså 9 tjejer, plus deras mamma, alltså 10 tjejer där, och Johannas pappa. Min fråga är, hur orkar han?

Jaja, trevlig kväll, som alltid med dessa folk. Nu lär jag sova, ska nämligen upp och simma med Natta i morgon bitti, usch vad vi har blivit hurtiga!

Bytheway - Jag har även sökt ett jobb idag! Duktiga mig. Hade vart ett alldeles utmärkt jobb att få dessutom, men vi får se hur turen vill ha det denna gång.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0