whatever it takes..

Hemma från träning och fått i mig lite mat. Tror dock jag behöver lite ombyte vad gäller sällskapet vid matbordet, är så sjukt less på prat om jobb, jobb och mer jobb. Helt okej träning var det i alla fall, Helena var där, var ett tag sen. Även Pernilla var där för en gångs skull, alltid lika roligt! Jag har haft lock i mitt vänsteröra sen två dygn tillbaka, ger det sig inte snart så vet jag inte vad jag tar mig till. Jag ska återgå till min kära musik, ta den sista bilden som jag tjatat om i år känns det som, och sen kanske plugga? Kan vara på tiden. Eller så tar jag det i morgon, man skulle kunna tro att det är mitt motto nuförtiden, "varför göra något idag som du kan göra i morgon?". However, sista bilden till fotouppdraget var det som gällde ja!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0