20.40 en himelsk drog

Okej vänner, det här är fakta: Jag är äckligt trött på skolan och har insett att jag med gott samvete inte kommer kunna ta de lugnt förrän betygen är satta i vår, och nog för att det inte är jättelångt dit så är det ändå drygt 7 månader utan andrum vi talar om. Så jo, det är allt ett tag kvar. När det väl är lov så är det ändå saker att göra, och efter nästa lov är det praktik, och om jag väl lyckas hitta någonstans att vara så har jag ett projektarbete som inte går framåt alls att fixa med. Men ja, jag antar att det bara är att stå ut. Just nu känner jag dock att jag bara vill ge upp.

Nu har jag försökt avsluta detta inlägg i över 10 minuter. Jag ger upp med det nu. Jag har ont i halsen som bara den och skolan blir utan Katri i morgon. Även dessa rader har skrivits och suddats och gudarna vet vad. Jag ska inte skriva förän jag har något att skriva igen.

Jag är inte negativ idag, jag känner mig bara allmänt stressad, trött och seg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0