when i wake up tomorrow, 25 November

Duktig har jag varit idag. Vaknade, tog mig ut i kylan för att gå på mattelektion - anntecknade flitigt, tog mit ut i kylan igen och gick och tränade, tog mig tillbaka till skolan och gjorde ännu lite mer matte tillsammans med camilla. Som frågetecken såg vi nog ut större delen av tiden men. Nu är jag hemma, fick på mig mjukiskläder fort som bara den när jag kom in i värmen! Är dock inte lika duktig längre, men det löser sig alltid. Okej så duktigt lät det inte, men jag tränade mellan skola och skola, därför kändes det duktigt, haha.

Eftersom våran fotolärare är snäll och låter oss hoppa den tidiga lektionen i morgon bitti, och min engelska lärare har låtit mig skjuta fram ett prov en stund så börjar jag inte för än halv 2 i morgon. Känns underbart! Vill dock hinna träna i morgon med, så kanske ska vara så duktigt faktiskt och åka hemifrån tidigare än jag behöver, en runda på stan hade även suttit lite fint. Kanske lämna lite cv:n här och där? Nej nog med amitiösheten för dagen! Nu ska jag hämta mina underbara duntofflor som jag fick av min vän malin för nån jul sen. Det är nämligen iskallt här som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0