Utkast

Att beställa studentmössa är tydligen en hel vetenskap. Vilken kvalié? Läder eller plast inuti? Rött, svart, vitt, gulblått? Linje eller inte, och vilken färg? Bokstäver, siffror eller ingenting alls? Brodyr eller ej? Vilken diamant? Något mer än bara mössan? Kläder, glas, pennor och ja... det tar aldrig slut.

Vissa skulle säga att jag är kass, jag med, eftersom jag stannar hemma från skolan och sedan ändå åker och håller i träningen. Och så kanske det är, men jag tycker ändå att jag är rätt snäll som åker dit och tar hand om de små söta simmarna så att de får sin träning, trots att jag mår som en runtkastad påse skräp. Om jag inte smittar dem vill säga... då är det nog inte så snällt ändå, hm. Inte får jag pluggat något heller.

En lten panodildos och ett rejält fokus på vad jag borde ägna mig åt så ska det nog lösa sig, hoppas jag. Nu faller dock ögonen ihop igen....

Gammal musik från Brolle som väcker minnen är vad jag lyssnar på idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du tycker inte synd om dig själv som missar grejer då? :P

2008-11-04 @ 20:38:11
URL: http://irmp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0