Tusen mot en, 13 November, 2008

Sådär, Torsdag igen och i morgon är veckan slut. Skönt!

Det är helt sjukt vad golvet kan försvinna fort där jag befinner mig. Några dagar brukar räcka (knappt två!) så är golvet fyllt av skolböcker, papper, halvuppaackade väskor och ungefär halva garderoben. Dagen var en rätt lång sådan i skolan, inte roligaste men det känns helt okej ändå. På hemväg ringde Irma och precis när jag kommit in knackade hon på dörren. Hon förvsann dock rätt snabbt igen, men en liten fika och lite prat hann vi med. Gått nästan två veckor sedan jag såg henne! Även det är rätt sjukt, då vi i normala tider "förr" sågs nästan varje dag, vem skulle inte sakna det? Ändring på det med!

Sista bilden på fotouppgiften blev klar igår med, finally, seg som jag är!
Personlighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0