surr surr, 20 November!

Skola, sedan "fika" på mcd med Malin, där vi även träffade på min bror Kim. Efter det var jag duktig och simmade ett tag för att sedan möta upp min far. Vi såg till att boka synundersökning, finally! Och när vi ändå var där testade vi lite roliga glasögon med, haha nördigt. Nu är jag på ovanligt bra humör för att vara denna veckan, mina föräldrar kommer dock förmodligen inte vara på lika gott humör då de får se senaste månadens telefonräkning. Det är ju aldrig någon hemma när man ska prata med dem, då blir det dyra och gärna långa samtal till mobiler.

Det är prov i morgon, i samhällskunskap b. Men de som har ordning på mitt liv genom min underbara blogg vet också att jag inte kunnat fokusera alls denna veckan, därför får jag nog skjuta upp det, tyvärr. Hade varit skönt att ha det gjort.

Och folk, jag är fortfarande trött! Det är helt sinnessjukt, känns som jag inte sovit på en vecka drygt, vilket i och för sig kan stämma. Eller legat i sängen och blundat har jag väl gjort, men hjärnan har inte precis velat vila. I natt drömde jag till exempel att jag var med i Prison Break och vaknade upp halvdöd efter skottdrama och skulle tämja en tiger så att den kunde ta mig hem... Ja, ni hör ju! På tal om Prison Break är det ju faktiskt så att jag har ett avsnitt att kika på fortfarande, ska bli!

Fläkten i min dator har börjat surra oroväckande, det känns inte bra alls. Får hålla tummarna på att den håller sig till slutet av maj nästa år i alla fall.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0