still here, 26 november

För stunden tycker jag det är så skönt att träna så jag vet inte. Hade jag inte haft skolan att tänka på hade jag nog tränat varje dag dessa veckor. Hur det än låter så vill jag ha ett jobb, en egen lägenhet och ingen skola som tar all tid! Det är lite tröttsamt det mesta just nu.

Har förmodligen inte nämt tidigare att det planerades Danmark i helgen, men det blir i vilket fall inte av, tråkigt. Dock blir min plånbok lite gladare och jag kan förmodligen ta det helt lugnt denna helgen vilket känns behövande. Bara film, film och film är något jag hade behövt och vill.

Ni vet, en såndär känsla, då man bara vill skrika,
skrika och skrika utan att det egentligen finns en anledning?
Bara sådär, på tal om ingenting.

Förra året hade jag och Malin biljetter till Lars Winnerbäck i Lisebergshallen den 27 oktober. Dagarna innan fick vi av någon anledning för oss att vi inte ville dit. Vi frågade alla vi kom på om de ville köpa biljetterna, även våra lärare - men ingen kunde. Vi fick med andra ord ta oss dit ändå.. Efteråt var jag så grymt glad att ingen hade velat köpa biljetterna, för det var så bra!
Detta kom jag att tänka på idag när jag satt på bussen från skolan till träningen och hörde låten För Dig av just Lars Winnerbäck. Varsågod!

Det var dock denna låten jag la upp för några veckor sen då Håkan sjöng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0