so I'll go, before I fall to pieces

Jag mår illa, tryckt i mig mat som pappa tillslut lagade, såpas bortskämd är jag, jag orkar inte göra min egen mat, inte idag i alla fall. Ska snart orka klä på mig lite anständiga kläder för att sedan möta upp Natalie och gå och ta en sen fika eller nåt, trevligt trevligt. Någonting väldigt roligt hände med mitt itunes, teknisk som jag är får jag inte ordning på det.

Den här låten var längesen, jag mår lite illa av den också, fast den är ändå bra.

Now I'm just waiting for something that might never come
If it's a million-to-one shot I'll make sure I'm the one
Seems that nothing is safe, except the truth turns to lies
Never figured it out, or found out why
Before I fall to pieces Razorlight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0