Rösta på mig! :)


http://www.pluggad.net/fotoskola/final.asp

Gå in där och rösta på bild 5 vet ja!
Gp har varje år en fototävling, lilla årets bild heter den, fick för mig att skicka in lite bilder. Sista delen hade temat rörelse. På varje del väljer juryn ut en bild som vinner just den delen, och 10 bilder som andra kan rösta på. Det blir alltså två bilder från varje del som går vidare till final. Denna gång blev min bild en av de 10 som man kan rösta på, så var snälla och rösta på min! Till kolckan 18.00 den 7e December har ni på er! Ni får självklart rösta på de andra bilderna, men i så fall tycker jag ni kan låta bli, ha ha! Nej men ja, gör mig glad och rösta på min som sagt.
Bild 5!

De som röstar är dessutom med och tävlar om biobiljetter, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0