No games, 24 November

JAG VILL SE EN BRA FILM, ikväll! Verkar dock inte finnas någon på tv:n just idag bara för det. Det är så lätt att lägga sig på en soffa, eller ovanpå täcket i sängen med kläderna på och oborstade tänder, och somna hur underbart som helst. Annat är det när man gjort sig klar för sömn och bäddat ner sig under sina täcken (ja, plural), då passar det inte längre. Visst för att det är en av många mycket bra ting att få krypa ner under täcket, men det blir inte riktigt samma sak, framfröallt inte när man inte är trött på riktigt.

Matte pluggade jag lite idag, och det är ju så underbart när någon förklarar och man faktiskt förstår! Dock var det förmodligen de lättaste talen på hela kursen, men ändå.

Träningen idag gick helt wonderful! Första gruppen i alla fall, det är ungefär lika underbart som när man förstår något i matten, när ungarna verkligen lyssnar, tar till sig, och gör som man säger! Och dessutom, tycker att det är roligt!

Väldigt vad osammanhängande detta kändes, ska nu gå och fundera på om jag ska se en film och i så fall vilken, eller om jag ska sova tidigt som jag ett tag var så duktigt på. Kommer inte plugga mer denna dag, är trött, och gör ingenting vettigt, så varför inte lika gärna vila ut sig inför morgondagen? Oj vad vuxen jag är. Blir nog en bok och bra musik till att börja med. Dock har jag lite kris vad gäller musik, är i princip trött på all sådan för tillfället, det är lite jobbigt - måste ha något nytt.

Med hjälp av musik kan man dela in livet i perioder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0