life is a flower?


Cirkus 1 år gammal bild på mig och min Malin från jul på liseberg :)

Gårdagskvällen var väl bra, man kan väl ha roligare men det var långt ifrån tråkigt! För vissa slutade kvällen lite väl bra kanske? För andra inte bra någonstans, förjävligt är det. För oss slutade det med världens segaste promenad från Trädgår'n till centralstationen där vi väntade på vagnen, halv 5 var vi hemma och i morse vaknade jag än en gång med Natalie vid min sida. Efter det har jag spenderat dagen hos min älskade vän Louise tillsammans med Lina. Nu är jag hemma, kikar lite på Grey´s och i morgon blir det till att åka hem till mina bröder för en gångs skull:)


Människor som kan göra en människa så illa, och inte ha en tanke på att det är fel och förjävligt och fullständigt vedervärdigt som du borde sitta inspärrad på livstid, och jag menar det med varenda centimeter av min kropp. Det är förjävligt och jag är så jävla förbannad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0