Let the bitches die, 29 November.

Min dator lever! Skönt. Fick dock lämna in den några timmar igår, men ingen skada skedd i princip.

Idag har jag vaknat upp med mina vänner efter en trevlig kväll, bara film, mys och ja, snack och sånt vanligt. Har sedan tagit mig hem, skrivit klart min svenska, skickat in den. Dessutom har jag grundstädat mitt rum och till och med fått upp en ljusstake i fönstret! Vad kvällen har att bjuda på vet jag inte, just nu väntar jag bara på mat. Far min håller på med en pepparkaksdeg så det luktar dessutom gott i huset.

Massor musik har jag hittat som det var ett tag sedan jag lyssnade på, men idag, eftersom jag fått gå igenom min musik från a till ö efter som hela itunes så vänligt försvann när jag lämnade in datorn (ibland är det bar att jag är så smart att jag har en backup på det! annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till)... Nu blev det en liten förlån parantes så jag tappade exakt hur jag skulle fortsätta, grejen var i alla fall att jag fick gå igenom all min musik och på så sätt hittar man en del bra och bortglömt!

Ni får ursäkta min underbara stavning, men jag är trött. som vanligt.

skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0