killing me softly

Jag lovar härmed att när skolan är slut, vid någon tidpunkt ska jag i princip dagen innan boka in en sistaminutenresa och bara åka dit jag känner för. Ja, det låter som en dröm "aldrig att du kommer ha både pengar och tid" Men jo, jag ska ha det, jag skiter i hur, men det ska gå. Ni kanske har förståt att, jag vill inte gå i skolan mer.................. Hjälp mig därifrån! Spola fram tiden, ta bort mitt skolarbete eller vad som helst, jag orkar inte. Inget mot själva skola och folket där, bara själva principen som gör mig galen och trött och stressad och grinig och snurrig och gör att jag känner mig hopplös. Det hade varit alldeles lagom att bara gå gymnasiet 2 och ett halvt år, i så fall hade vi haft studenten att vänta nu i jul, och det hade suttit så in i helvetes bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0