I say no - Anna Ternheim

Lång lång jättelång runda på stan blev det. Även bror Kim var med. Sedan jätteseg kväll hemma med Irma en stund innan hon for till människan som tar upp större delen av hennes tankar nu för tiden. Känns bra att se henne så här igen, även om det kan bli lite tröttsamt ibland ;)  Nu ska jag lägga mig och i morgon blir det upp tidigt för att gå på ledarutbildning som jag i detta läge ångrar att jag anmälde mig till. Kan väl vara nyttigt att lära sig lite dock. Fick köppt en jacka förut med, så nu slipper jag frysa ihjäl, även om det är på bekostnad av min trivsel. En helt vanlig everest jacka som alla andra människor i denna stad har. Svart. Egentligen ville jag ju inte ha en sådan, vet i och för sig inte vad det var jag ville ha alls så. Hur som helst, jag slipper frysa ihjäl! Det är huvudsaken.

Inte så händelserik dag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0