Here i am

Upp tidigt, tidigt i morse. Höll på att försova mig, chokad? Men det gjorde jag inte! Ledare för ungdom eller något hette kursen visst, har gått en kort verision av den innan så rätt onödigt. Men lite nyttigt lärde vi oss nog allt, däremot är det ännu en dag kvar av kursen, som jag förmodligen inte kan närvara på men.. Segt som bara den var det dock, och kallt.

Pernilla körde mig hem! Duktigt duktigt, dock var det bara så att hon övningskörde, men vi hittade rätt denna gången i alla fall! Sist jag åkte i den bilen blev det en väldigt onödig och lång omväg.

Öppnade denna tomma sida för att fylla med ord, hade nämligen något i tankarna men det är som bortblåst nu. Nu skickar i alla fall Johanna lite bilder som jag inte riktigt tror att jag vill se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0