godnatt

Da vinci koden fick jag sett nu äntligen, den visades ju på tv så varför inte? Om än med 700 pauser som resulterat i att klockan nu är lite får långt gången en söndag kväll, jag som nästan blev bra på det där med att sova i tid. Huvudet är helt väck och jag orkar inte tänka, det händer som vanligt lite för mycket. Eller möjligen helt motsatt, jag vet inte riktigt. I morgon är det skola igen, det kräver tänkande, usch och fy. Har i alla fall bestämt mig för att träna på förmiddagen, längesen jag kände ett sånt här sug efter träning, känns riktigt bra. Har även tänkt flytta in i skolan denna veckan och vara amitiösare än någonsin! Nej inte riktigt, men lite mer än senaste tiden i alla fall. Massor med matte har jag planerat in, vi får väl se.

Ett jobb är något jag fortfarande inte har, och inte verkar få heller för den delen. Det är lite illa med tanke på att man faktiskt har utgifter. Och tragiskt men sant, så kostar det att hitta på saker, speciellt när det är vinter och svinkallt. Vill i alla fall jag påstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0