Fall into place

Hemma hemma hemma, och trött som bara den! Tränade barnen, gick bättre än sist i alla fall, tränade även mig själv lite efteråt (inte innan som jag först tänkte). Dock blev det världens mjuk och seg start så här efter en (eller två?) dryg veckas uppehåll (innan uppehåll var det dock inte speciellt hårt eller osegt, så ja ni kan ju tänka er tempot). Kände även när jag låg i vattnet och simmade på att det kanske är kört, jag hade min chans och sumpade den, förjävligt. Däremot kände jag mig rätt peppad på att se till att träna upp mig till anständig nivå igen efter att jag duschat osv. Så ja, mera träning! Blött hår och kallt ute = inte bra, så jag fick på mig en mössa för första gången på ÅR (bortsett från i skidbacken), det var skönt. Dessutom var det den jag gjort alldeles själv, haha. Nu ska jag sova, och sedan upp tidigt i morgon och klara av värsta dagen på hela veckan.

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0