Elefanter, 18 November

Kom precis från Louise, suttit där ett tag med henne och Fredrik och kikat på tv, ätit pizza och försökt förstå handlingen i Indiana Jones. Så trött och tankspridd att jag inte kunnat fokusera och när jag väl började hänga med i filmen, ja då lyckades Louise stänga av, och då kände jag att det var dax att lämna härskapet och dra mig hemåt och till sängen.

Dagen har jag spenderat med en tragiskt lång försovning, hållit mitt studenttal i skolan, ett mindre kul upplysningsförhör hos polisen i några timmar, fika med mor, och sedan simmat med Natalie, och efter det som sagt halvsovit och haft det trevligt hos Louise.

Nu väntar te!

Hjärnan har gått på tredubbelt högvarv de senaste dygnen, därav den enorma tröttheten som inte verkar släppa trots att jag fick sova hela 12 timmar i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0