denna jävla teknik!

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Förlåt, jag blev positivt efter träning faktiskt, det var skönt som alltid! Men sen kom jag hem och startade min dator och ja, jag vet inte vad den fått för sig. Den har återställt sig! Utan att säga till, utan fråga............ Det verkar dock bara vara c-hårddisken som fått för sig detta så mina skolarbeten verkar ha klarat sig. Har i och för sig de flesta av dessa på min externa men man gör ju inte en backup varje dag. Hur som helst, allt på skrivbordet är borta, massa program är borta, alla bokmärken i firefox är borta, massa inställningar är borta och allt ser annorlunda ut! Okej ja, det kunde vart värre, men bläääää för detta säger jag bara. Nu måste jag hålla på och ställa om och fixa program igen, bara för att jag skulle sätta mig och plugga! Och på tal om program så slog det mig just att hela CS paketet brukar försvinna vid sådana här tilfällen. Det slog mig precis och jag vågar inte kolla om det är borta, det tar nämligen sjutusen år att ladda ner igen,........... KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0