bara för att jag älskar att skiva så mycket vettigt här och inte har något bättre för mig

mor & far har köppt pepparkakor, såg burken, tog en kaka och redan innan jag hade fört den till munnen kunde jag känna hur den juvliga smaken skulle få göra entré i min mun. Men icke! Vilken chock jag fick när jag insåg att jag inte kände en endaste liten smak av den hjärtformade kakan, fy vilken besvikelse! Jag som ville..... Jävla förkylning eller vad det nu är som bosatt sig i min kropp!

Ja okej, jag vet, jag är jätteintressant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jodåå beror väl lite på om du vill ha en jätte svår eller om jag ska göra en efter hur du vill ha en hihi eller om du ska köpa mönster;D

2008-11-07 @ 16:27:12
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0