Åt samma håll

Det var presidentval i USA i natt. Kan kanske vara dax att slå på tv:n eller slå upp en tidning och försöka hänga med i vad som sker runt om i världen. Inte bara för att hänga med i vad som händer i USA, utan hela omvärlden, jag är rätt jävla kass på det. Jag vet iallafall att Barack Obama vann, han är från Kenya och hans släkt där borta är jätteglad. Det var vad första raderna på GP:s hemsida meddelade mig. Med min oinsatta hjärna tror jag ändå att det var bra att han vann, det lär ju vara bättre än Bush i alla fall?

Det är för övrigt alltid lika roligt när telefonen ringer, ett nummer man inte känner igen och en röst som knappt håller, men men, det gick bra. Lars Winnerbäck för hela slanten idag.
Föresten, mina usb-kontakter i datorn ger mig stötar, ska det vara så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0