9 November, 2008 åter!

Sådär! nu är jag på mycket bättre humör, nästan frisk! Börjar dock få träningsabstinens så får ta tag i det i morgon. Gårdagskvällen var inte så händelserik men trevlig, sen och lång lång fika, lång promenad, massa skitnsack, och ja, ni vet sånt som man gör med sina vänner. Det slutade med att jag fick med mig Natalie hem tillslut, trötta var vi dock inte förän runt 4 då vi somnade, men ja. Trevligt var det. Känner mig nästan lockad med att komma igång med livet igen, träning och skola och allt som gör att man får lite rutiner i livet. Har ju inte gjort något vettigt på två veckor så. Höstmörkret känns rätt skönt, och regnet är helt underbart - så länge man är inne vill säga. Ska snart ta mig ut och fota, så fort det blir lite mörkare bara.

"Jag önskar jag hade mer tid, men tid är det ända vi har"
Jag vet inte om det är skrämmande eller inte.

Söndag!

Kommentarer
Postat av: pys

ja enligt naturmicke är ju vår enda uppgift på jorden att föröka oss! haha allt emmellan är ju bara nöje medan vi väntar på att utföra vår uppgift.

2008-11-09 @ 22:25:00
URL: http://malinnyman.blogg.se/
Postat av: pys

vad det nu hade med saken att göra hahaha

2008-11-09 @ 22:27:38
Postat av: pys

vad det nu hade med saken att göra hahaha

2008-11-09 @ 22:27:47
Postat av: Mona

Håller med det där om tiden :/ det är farligt skrämmande att man inte hinner med vad man ska på 24 timmar (om man inte vill sova då)!

2008-11-10 @ 17:36:18
URL: http://moniqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0