6 November och fortfarande sjuk

Fortfarande inte frisk, börjar bli rätt segt nu. Vaknade sent och fick sedan ett sms av Natta som fårgade om hon fick komma hit, visst sa jag! Men på egen risk. Hoppas jag inte smittat ner henne... Vi åt pizza, drack lite te, såg på one tree hill och Gosip Girl, sånt som vi alltid gör. Suckade lite åt att vi är så grymt bra på att plugga också. Började känna mig bättre idag fakitkst, mycket bra, bortsett från att jag nu känner mig sämre igen och huvudet bara dunkar. Vet ni vad? Jag är så otorligt skoltrött så jag tror inte att det finns! Jag vill bara ha detta avklarat nu! Betyg satta, vit mössa på huvudet, en skylt, blommor, champagne, glädje, ett flak... Det är vad jag vill, men jag orkar inte vänta på det mer.

Jag sökte ett jobb igår, jag är så bra så bra. Borde kanske söka lite praktik också? Eller leta rätt på en fotograf som kan hjälpa mig med projektarbetet, eller så att jag i alla fall kan säga till min lärare att jag börjat lite. Suck, jag orkar faktiskt inte. Varenda ljud idag låter 10 gånger värre än det borde. Jag tror egentligen att det bara är att ta tag i allt som ska göras, svårare än så är det väl inte? Egentligen alltså, i teorin. I praktiken är det en annan sak.

I wish i could fly, faktiskt - det hade varit tufft. Då skulle jag ha med mig kameran upp i himlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0