3 November

Foto - ta resterande 6 bilder
Foto - redigera bilder
Svenska - studenttal
Matte - steg 1 igen
Matte - jobba på steg 2
Engelska - bok/film jämförelse
Samhäll - Politiska system uppgift
Natur - prov
Natur - missad kemidel + en massa annat missat

Sådär, var bara tvungen att få lite koll. Patetiskt att jag får min koll genom bloggen. Det såg inte lika mycket ut nu när det var lite mer välsorterat än kaoset i mitt huvud. Kändes nästan lite bra, hursomhelst så är det endel och jag har dragit på mig en inte alltför oväntad förkylning eller något annat jobbigt som gör att jag knappt orkar hålla huvudet uppe. Om någon bara ville vara snäll att ta bort alla deadlines och lektioner denna veckan så kunde jag jobba i egen takt och med gott samvete. Nu gör jag ingenting istället. Jag brukar hantera saker så, allt eller inget. Rätt korkat. Idag går det i alla fall inte, ska faktiskt lägga mig strax igen och förhoppningsvis sova bort det trötta. I morgon ska vi testa studentmössor, jag önskar att det hade vart en annan dag.

Önska går ju! Men det brukar inte hjälpa, så nu ska jag ta tag i det. Efter en natts sömn i och för sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0