22.31

Mitt ansikte är svullet och rött som bara den och halsen gör fortfarande ont. Jag ska strax bädda ner mig i min underbara säng under mina dubbla duntäcken, för vet ni? Det är hur kallt som helst i mitt sovrum när jag ska sova, inatt var det värre än nåsin och elementet får jag inte igång. När vi ändå håller på att klaga så kan jag även nämna att jag fick ett brev häromdagen, där det stod att jag nu står i kö till odontologen och att det är tre månaders väntetid, och då jar jag väntat över en månad redan. Jag får helt enkelt vara snäll och dras med mina idiotiska käkar som inte går att öppna helt ett tag till, kul :)

Det har i alla fall varit en bra helg, och bortsett från det svullna anisktet, den onda halsen och de idiotiska käkarna är allt utmärkt. Jag försöker förgäves komma på en bra låt att tipsa om, men det står helt still så en annan gång. Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0