8 Maj, 2008

Ganska meningslös dag. Skulle börjat elva idag, det blev ändrat till kvart i ett som i sin tur blev ändrat till halv 2. Så jag sov ett tag, gick upp såg mina tider flyttas, pluggade lite, ytterst lite, åkte till skolan för gå på historian. Fel lärare och en död dator. Jag och Camilla kunde väl fått mer gjort. Läste på lite till svenskaprovet och arbetsmiljöprovet. Åkte hem. Nu är jag hemma, dog i soffan en stund, skönt. Nu ska jag plugga tills jag somnar. Som sagt, inte speciellt händelserikt. Jag undrar hur det gick för alla som hade nationellt prov i matte b idag? Jag har insett att nästa år vid den här tiden inte kommer att vara kul. Bara jobbiga kurser som ska avslutas och massa nationella prov för att sedan ta studenten. Det sistnämda är väl i och för sig inte helt fel men.

Det är sommar ute idag också.

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0