7 Maj, 2008

9 sidor kvar i min älskade arbetsmiljöbok nu, tvek på om ens en tiondel av vad jag läst fastnat, men det lär ju vara bättre än noll? Bestämt att det inte finns något annat att göra än att ta en uppgift i taget, tiden finns inte riktigt men det går ju inte att göra allt samtidigt så det får lösa sig. Tanken att åka till hällebäck blev enormt störd av att jag kom på att det är träning på lördag som jag måste till eftersom Frida inte kommer och därför inte kan ta gruppen ensam. Får se om jag åker upp på lördag?

I vilket fall har dagen vart bra. Pluggat lite, sen kom Malin hit, mycket trevligt. Vi satt mest på min altan och på gräset i solen. Blev en hel del skumma bilder också. Det är sommar om dagarna nu! Bortsett från att man måste vara i skolan är allt super. Kan gärna göra mina skoluppgifter (helst inte dock) om jag får göra dem hemma, vill inte vara i skolan. Instängt och jobbigt. Inget alls mot folket där men det lockar helt enkelt inte. I morgon är det dock ett måste.

Bra dagar!! Idag är det mycket Lars Winnerbäck som spelas..

Bilder från dagen, Malin som vart duktig och klippt ihop och haft kul

Malin gör dock det hela mer elegant än mig, men då får man ha med i räkningen att hon tränar cheerleading och jag inte tränar något för tillfället!

Katri




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0