7 Maj, 2008

I suck! I really do, men just nu bryr jag mig inte. Är för trött för det. Har fastnat i ett väldigt dåligt beteende, igen. Men det känns lättast att göra så här, stanna hemma. Lagom smart känner man sig när man skickar ett mail, skriver att man skickat med något, exempelvis bilder.. Men glömmer att bifoga dem!!
Hoppas inte Malin behövde miniräknaren idag bara, för då känner jag mig ännu mer kass. Jag vill flytta fram tiden till den 10e, 11e Juni nån gång. Skolan avslutad och allt sånt då, men det går inte, bit ihop! Plugget går i och för sig inte jääättedåligt det är bara skolnärvaron som suger just nu. Hoppas jag får ledigt när jag behöver ändå......

Tänkte gå och dö en stund under skolböckerna nu!
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0