4 Maj, 2008

Sega uppdateringar. De senaste dagarna har i vilket fall varit underbara, bra väder och vänner. Har väl inte fått gjort jättemycket speciellt men det har varit skönt ändå. Har i princip bott med Irma, och Natta en del, och vi har inte gått varandra på nerverna riktigt ordentligt än, vilket vi brukar. Natta har väl i och för sig haft sina griniga stunder men dem är ganska underhållande så det är okej. Tror inte hon delar min åsikt där men.. Cykeln har även den vart med varje dag, det är tragiskt nog min enda träning nu för tiden, lite smått hemskt. Men med tankepå att jag cyklar nästan överallt så är det väl lite positivt i alla fall. Jag är lite nyfiken på hur det kommer sig att man inte kan cykla? Eller hon kan ju cykla men ja skitsamma jag är snäll idag. Man är väl bra på olika saker. Idag, och varje dag sen i onsdags har jag tänkt plugga, men orden "jag gör det i morgon" har varit starka. Idag finns det dock inget i morgon kvar efter som skolan börjar då, och jag hade saker att göra så att veckan inte skulle bli så tung, ja visst lycka till med det.
Here comes the hell..

För övrigt är festivalbiljetterna bokade nu!!!! Bara tågbiljetter kvar att boka, känns asbra! Om vädret har tänkt dissa oss den helgen så blir jag allt annat än glad!
Med tanke på att den här aktiviteten tar upp ganska mycket tid så har jag ännu mindre tid på mig att få färdigt alla skolarbeten, slog det mig. Mindre kul. Så det blir nog till att plugga direkt, med festivalen och sommarlovet som morot.

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0