28 Maj, 2008 - SNART JUNI REDAN!

Dålig uppdatering på senaste får jag väl erkänna. Värmen har återkommit. Läger med småsimmarna i helgen var det som gällde, oerhört lyckat måste jag påstå och barnen vi har att göra med måste vara några av Göteborgs goaste, och det säger jag med all kärlek och ärlighet! Dock lämnade rösten mig för något roligare i några dagar i och med detta. Det var nog en konsekvens av både mindre sjukdom och mindre skrikande på barnen, för jag skrek inte speciellt mycket. Imorse var den fortfarande kass och mindre hörbar men under dagen har den återfått kraft, det tackar vi för! Mindre kul var det att redovisa historian i måndags utan någon som helst röst alls, camilla fick ta över det sista, slutatde med ett vg i allafall. Skolan nån timma idag och sedan stan med Malin som jag faktiskt inte träffat på länge känns det som.. Även Natalie och Irma kom in och gick en stund med oss, sen försvann Malin och Nath och jag och Irma blev kvar för att i stress köpa lite klädesplagg åt mig och en present åt irmas mor. Nu är jag hemma och ska strax börja packa, för I MORGON GÄLLER DET! 07.40 avgår tåget från Göteborg central mot Hässleholm och Siesta! Kunde vart mer taggad, det kom lite som från ingenstans, plöstligt var det så snart, plöstligt var det i morgon! Men när jag lägger mig ikväll och stressen lagt sig så växer nog taggarna! Hur skulle det igentligen kunna bli misslyckad med så mycket bra band? Varför delar ingen min åsikt i frågan om bra band? suck. Anyway, packning som gäller nu!

Även lyckats dra på mig stans största skoskav som dessutom inte vill läka. Detta av skor som jag använt förr och en promenad i dessa skor på inte mer än 5 minuter. FlippFlopp fick jag köpa den dagen och jag måste nog erkänna att det var veckans skönaste att få ta av sig de onda skorna och sätta på sig ett par flippflopp för att fortsätta stadsrundan i förrgår.

Grattis till Irmas mamma säger vi idag också!

Katri :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0