21 Maj, 2008

Kvällens skolarbete är nästintill klart, ska bara få tillbaka texten av pappa som korekturläser. Det kändes skönt att jag blev klar innan 11 idag, ska bara lära mig det också så att jag och camilla slipper göra bort oss totalt i morgon på redovisningen, men det ska nog gå bra. Hela skolarbetet och allt börjar lugna ner sig nu, oerhört skönt. Har dock en del kvar att göra som jag tänkt göra i helgen, som jag senare kom på är uppbokad för träningsläger på marstrand med småsimmarna. Får ta med mig lite dit och jobba med. Bilder till fotouppdraget fick jag fotade idag också, några blev bra, andra sämre, får se om jag har så att det räcker till uppdraget, annars får jag ta nya, när tiden finns?

Nu ska jag sätta mig vid tvn och se slutet på sex and the city, med en kopp te för halsen som inte vill bli helt bra än.
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0