20.29

Skoltröttheten har kommit och lagt sig som ett stort tjockt moln över hela mänskligheten. Över mig i alla fall. Börjar kännas liknande förra terminen, inte riktigt dock, för då var det så illa att jag bara ville hoppa av och aldrig öppna en bok igen. (Inte för att vi använde speciellt mycket böcker men, illa var det i alla fall) Nu är det en månad, inte ens det, kvar till sommarlovet. Två veckor tills alla arbeten ska vara klara (enligt mig för att kunna vara lugn) så enligt mina tankegångar så kommer allt vara frid och fröjd om två veckor, säkerligen inte, men till större del än vad det är nu. Med andra ord är det bara att bita ihop och köra gärnet! (som vanligt, att man aldrig lär sig!) Problemet är inte att jag inte orkar eller inte kan, jag vet inte vad problemet är faktiskt. Jag är lat och har en femårings envisa "jag vill inte!" helt enkelt. Ni vet ett sånt där "jag vill inte gå till dagis!!" och sen världens utbrott, bara det att mitt inte slutar med att jag inser att det faktiskt är roligt att gå till dagis.

Och nu blev senaste avsnittet av one tree hill färigtankat, ni inser att jag kommer plugga närmsta fyrtio minutrarna nu va?


katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0