20 Maj, 2008

Feber i mindre förpackning, men ändå så jobbigt och ont. Dagen har varit lång och nu sitter jag här och filosoferar över mitt liv, haha. Religionsredovisningen gick ganska mycket åt helvete får jag nog säga, ett godkänt lyckades jag nog knåpa ihop iallafall. Var hängig, trött och sjuk och min hjärna la väl av runt 12 nån gång idag. Hoppas att jag får mitt vg ändå, om jag inte ska komplettera för mvg? Sen är det historieredovisning på torsdag, om berlinmuren, ganska intressant om jag hade haft orken. Får se om jag och Camilla lyckas få ihop det, och om det ens är någon idé att göra kompletteringen för ett litet vg i ämnet. Hoppas på det i allafall.... Nu ska jag skriva lite (ganska mycket) på min utvärdering i mediekommunikationen, som för övrigt gick helt okej på redovisningen idag. Dock tog det dryga 50 minuter för Nils att få igång overheaden men vad gör det? Vi gjorde vårat! Synd om de andra dock.  Ska även skriva en hel del på historian om jag orkar, vilket jag måste. Känner att jag dag ut och dag in fyller sidorna här med skolarbete endast i princip, men ja, det är det enda intressanta(?) som sker just nu, iallafall av det jag delar med mig av.

Ett mycket, mycket bra och lugnt låttips kan ni alla fall få! Bästa hittils till och med kanske?
Band Of Horses - Detlef Schrempf Lyssna tycker jag, värt det. Gillar man inte så är det bara att stänga fort fort fort..

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0