20 Maj, 2008

När man på morgonen går ner mot spårvagnarna och ser att det inte står en enda spårvagn inne vankas det inte gott. Min första tanke, "åhnej, inte fel på vagnarna igen?!" verkade stämma ganska utmärkt. Som tur var såg jag Natalie och Nowna som stod och väntade på Natalies mamma som skulle köra dem in till stan, jag fick åka med! Snällt va? I tid kom jag också, bara för att få reda på att jag inte behövde vara på den lektionen, men det var ganska intressant. Det var redovisningar av religionsuppdraget som gällde, och för de som inte vet så var det egna, påhittade religioner man skulle gjort. Så ja, det var lite roligt ändå. Själv ska jag redovisa min halvfärdiga religion om katter i eftermiddag. Nu är det mediekommunikation och ännu fler uppdragsredovisningar, självklart fungerar inte overheaden och Nils håller på att få spel. Han verkar inte få igång den, får se hur detta utvecklar sig. Hej!

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0