17 Maj, 2008

Fest eller jobbdag för de allra flesta i min närhet idag. Själv har jag plugglördag! Låter lockande va? Känner att jag måste få undan lite saker som måste göras, det går i snigelfart kan jag meddela. Men nu har jag fått i mig lite kladdkaka och frukt så jag blev lite piggare i alla fall, så det är väl bara att fortsätta i snigelfarten hela natten lång, eller några timmar till i vilket fall. Somnade vid 4 i natt, och har ni läst förra inlägget så vet ni att jag gick upp halv 7 så jag har all rätt att vara trött idag! Har vart värre så.. Sibiria lyssnar jag på idag, och igår och flera dagar till..

Har verkligen ingenting att skriva så.
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0