17 Maj, 2008

Jag är ganska rolig. Går upp ur sängen när klockan är halv, tar en snabbdusch, drar på mig myskläder, sätter upp håret osv. Sen säger jag åt Natalie att det är time to go! "Katri, klockan är 7"  säger hon då. Jag tänker, nästan en hel minut säkert, och inser att jag gått upp en timme för tidigt!! När jag väl lyckas komma upp i tid, ja då är det för tidigt. Meningslöst. Nu ligger valen i att sova igen, sitta kvar här eller att dra ut täcket i soffan? Soffan blir det nog. Jag vill inte till träningen idag. Hade en mycket trevlig dröm i vilket fall, haha!

Det är redan 17e maj, känns som jag säger så varje dag, men det går så otroligt fort!
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0