15 Maj, 2008

Dagen började i ångest men nu är jag ganska pigg och glad! Överenergisk eller nåt liknande. Ska snart fixa ihop lite mat och sedan pallra mig iväg för att möta en eller två av mina bröder för fika och sedan se på kusinens dansuppvisning. Om jag har riktigt tur lyckas jag få med mig i alla fall en av mina bröder till liseberg en liten liten stund så att jag kan se några minuter av hästpojken som spelar där klockan 7 idag..... Dock tvek på det, kanske blir stressigt? Hittills under dagen har jag för övrigt lyssnat på samma låt sen jag gick till skolan för ett antal timmar sedan tills nu. Nu byter jag dock och det blir till Broder Daniel, mycket bra! Får se till att trolla fram lite pengar så att jag kan få se vad som är kvar av bandet på way out west, hade inte vart fel!
Nu är det nog dax för mat......

/Katri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0